סוגי כלבים קטנים וחמודים

תוכן עניינים

תהיתם פעם למה כלבים קטנים הם כל כך בלתי ניתנים להתנגדות? סקירה שנונה זו לוקחת צלילה הומוריסטית לתוך עולמם של כלבים קטנים וחמודים, חוקרת גזעים שונים, המוזרויות שלהם והשמחה שהם מביאים לבעליהם.

1. 'הגודל משנה!' – הצ'יוואווה

הו, הצ'יוואווה הזעיר והאדיר! כדורי האנרגיה הקטנים האלה אולי קטנים בגודלם, אבל הם מפצים על זה עם האישיות הגדולה שלהם. אל תתנו למראה שלהם בגודל חצי ליטר להטעות אתכם – יש להם לב של אריה. או שאני צריך לומר, הלב של צ'יוואווה?

הכלבים הקטנים האלה ידועים בספאנק ובעצבנות שלהם. הם מסתובבים, זנב גבוה, כאילו הם הבעלים של העולם. ובל נשכח את ההטבה החתימה שלהם – האוזניים המקסימות והעירניות האלה שנראות כל הזמן מחפשות אחר כל איום פוטנציאלי, בין אם זה סנאי או עלה שנושב ברוח.

אבל מה שבאמת מייחד את הצ'יוואווה הוא הביטחון העצמי שלהם. הם אולי הזעיר ביותר מבין גזעי הכלבים הקטנים, אבל אין להם בעיה לטעון את עצמם. ללא פחד הם יקחו על עצמם כלבים פי עשרה מגודלם, נובחים ויעמדו על שלהם כאילו הם אומרים, "אולי אני קטן, אבל אני אדיר!"

הגודל שלהם גם הופך אותם לאביזר המושלם לנשיאה בארנק או בתיק. זה כמו לקבל אמירה אופנתית קטנה על ארבע רגליים. פשוט תתכוננו לאינספור ה"אוו" ו"איזה חמוד!" הערות שתקבלו כשתוציאו את הצ'יוואווה שלכם לטיול.

אבל אל תלך שולל על ידי קומתם הקטנה והמוניטין הזוהר שלהם. צ'יוואווה הם לא רק פרצופים יפים. הם אינטליגנטים וערניים, מה שהופך אותם לכלבי שמירה מצוינים. הם ינבחו בצליל הקטן ביותר, ויוודאו שאתה יודע אם יש משהו חשוד שקורה ברדיוס של מייל מהבית שלך.

1. צ'יוואווה עומד גבוה למרות גודלו הקטן
1. צ'יוואווה עומד גבוה למרות גודלו הקטן

2. הפומרניאן: מי אמר שהרפיפות מיועדת רק לכריות?

הפומרניאן, אלוהים אדירים, מאיפה אני בכלל מתחיל? כדורי הפרווה הקטנים האלה הם התגלמות עומס החמידות. עם המעילים הרכים והמראה דמוי הדוב שלהם, הם כמו עננים מהלכים של חמוד טהור.

מבט אחד על פומרניאן ותבין מדוע הם מכונה לעתים קרובות "פונפונים". המעילים היוקרתיים שלהם מגיעים במגוון צבעים, החל מתפוזים תוססים ועד לבנים בתוליים וכל מה שביניהם. זה כמו שיש לך פוחלץ חי ונושם משלך.

אבל אל תתנו לפלאפיות שלהם להטעות אתכם – פומרניאנים מלאי אנרגיה וספאנק. הם אולי קטנים בגודלם, אבל יש להם לב של אריה. הם תמיד מוכנים למשחק שליפה או לטיול ארוך, והם ישמרו אותך על קצות האצבעות עם התעלולים המשובבים שלהם.

ובל נשכח את הפרצופים הקטנים והמקסימים שלהם. העיניים העגולות והאקספרסיביות האלה והאוזניים המשובחות פשוט חמודות מכדי להתמודד. הם שלטו באומנות לתת לגור כלבים עיניים שאי אפשר לעמוד בפניהן שימיסו אפילו את הלב הקר ביותר.

אבל לא רק המראה שלהם הופך את הפומרניאנים לכל כך חביבים. הם גם מלאי חיבה ונאמנים להפליא. הם יעקבו אחריך כמו צל משלך, תמיד ירצו להיות לצידך ולהרעיף עליך אהבה ונשיקות.

דבר אחד שכדאי לציין לגבי פומרניאנים הוא האופי הקולי שלהם. יש להם נטייה לנבוח על כל דבר ועניין, בין אם זה עלה שעובר או מכונית שעוברת במקום. לכן, אם אתם מחפשים בן לוויה שקט, ייתכן שהפומרניאן אינו הבחירה הטובה ביותר. אבל אם אתה יכול להתמודד עם קצת רעש, נביחותיהם יהפכו בקרוב למוזיקה לאוזניך.

3. בולדוג צרפתי: האם יש משהו יותר חמוד?

עם הפנים המעוכות והמקסימות שלהם, האוזניים דמויות העטלפים והגוף החזק, הבולדוג הצרפתי הוא ללא ספק אחד הגזעים הכי חמודים שיש. לגורים האלה בגודל חצי ליטר יש קסם שקשה לעמוד בפניו, והם הפכו במהירות לאהובים בקרב אוהבי כלבים ברחבי העולם.

  • 1. הפנים שממיסות לבבות:
    מבט אחד על פניו של בולדוג צרפתי, ואתה תהיה מוכה. אפם המעוך ועיניהם האקספרסיביות מעניקים להם מראה מיוחד וחביב. זה כאילו הם גדלו במיוחד כדי לגרום לנו להיחלש בברכיים. ובל נשכח את הקמטים המקסימים האלה על המצח שמוסיפים שכבה נוספת של חמוד.
  • 2. הגודל המושלם:
    בולדוג צרפתי הם לא גדולים מדי, אבל גם לא קטנים מדי – הם בדיוק בגודל המתאים כדי להתאים היטב לחיקך. הגוף הקומפקטי שלהם הופך אותם לחברי החיבוק האולטימטיביים. בין אם אתה צופה בטלוויזיה, קורא ספר או סתם נרגע, בולדוג צרפתי יתכרבל בשמחה לידך ויספק חום וחיבה אינסופיים.
  • 3. אישיות פלוס:
    מעבר למראה שאין לעמוד בפניהם, לבולדוגים הצרפתיים יש אישיות מקסימה לא פחות. הם ידועים באופיים הידידותי והיוצא, תמיד מוכנים להכיר חברים חדשים. יש להם צד שובב שיבדר אותך במשך שעות, והתעלולים המצחיקים שלהם לעולם לא יצליחו להעלות חיוך על הפנים שלך. בולדוגים צרפתיים הם גם נאמנים להפליא ומסורים לבעליהם, מה שהופך אותם לחבר הכי פרוותי המושלם.

    אבל לא רק החמודות והאישיות שלהם הופכות את הבולדוג הצרפתי למיוחד כל כך. הם גם בעלי תחזוקה נמוכה יחסית בהשוואה לכמה גזעים אחרים. המעילים הקצרים שלהם דורשים טיפוח מינימלי, והם לא דורשים המון פעילות גופנית. עם זאת, חשוב לציין שבולדוגים צרפתיים עלולים להיות מועדים לבעיות בריאותיות מסוימות בשל המאפיינים הפיזיים הייחודיים שלהם, ולכן בדיקות וטרינר סדירות הן חובה.

3. בולדוג צרפתי עם פרצוף חמוד שאי אפשר לעמוד בפניו
3. בולדוג צרפתי עם פרצוף חמוד שאי אפשר לעמוד בפניו

4. 'החיים קצרים, כך גם הרגליים שלי' – התחש

כשמדובר בכלבים קטנים וחמודים, התחש לוקח את העוגה. עם גופם הארוך והרגליים הקצרות, יש להם מראה ייחודי שאין לטעות בו שהוא מקסים ומצחיק כאחד. כלבי הנקניקיות הקטנים האלה אולי קטנים בקומה, אבל הם מפצים על זה עם האישיות הגדולה והקסם האינסופי שלהם.

  • 1. קומדיה של פרופורציות:
    מבט אחד על גופו המוארך של תחש יחד עם הרגליים הקטנטנות הללו, ואי אפשר שלא לצחקק. זה כאילו הרכיבו אותם על ידי קריקטוריסט שובב, ויצר כלב שהוא חלקים שווים חמוד וקומי. לראות אותם משתכשכים עם רגליהם הקצרות נעות במהירות הבזק הוא מראה שלא מצליח להעלות חיוך על הפנים שלך.
  • 2. רוח האנדרדוג:
    למרות גודלם הקטן, לתחש יש גישה גדולה מהחיים. יש להם אופי חסר פחד ובטוח, לעתים קרובות לא מודעים לקומה שלהם בגודל חצי ליטר. הם ייקחו על עצמם כל אתגר ללא פחד, בין אם זה לרדוף אחרי סנאי או להגן על הטריטוריה שלהם מיריב הרבה יותר גדול. הנחישות והאומץ שלהם הם באמת מעוררי השראה.
  • 3. צרור אנרגיה:
    אל תתפתו לרגליים הקצרות שלהם – תחש מתפקע מאנרגיה. הם אולי קטנים, אבל יש להם התלהבות חסרת גבול לחיים מדבקת. הם לא אוהבים יותר מאשר להסתובב בבית או לשחק אחזור בפארק. האופי השובב שלהם ישאיר אותך על האצבעות ויספק בידור אינסופי.

    אבל לא רק המראה הפיזי והאישיות התוססת שלהם הופכים את התחשים לכל כך חביבים. הם גם מלאי חיבה ונאמנים להפליא. הם יוצרים קשרים עמוקים עם בני לוויתם האנושיים ומשגשגים בהיותם חלק מהמשפחה. בין אם אתם מתכרבלים על הספה או יוצאים לטיול, תחש ייצמד לצידכם, ויביא שמחה וחברות לחיי היומיום שלכם.

5. Shih Tzu: האריה המיניאטורי או צעצוע חביב?

עם המנעולים הזורמים והמראה המלכותי שלהם, השי צו מכונה לעתים קרובות אריה מיניאטורי. עם זאת, האופי המקסים והמתלטף שלהם יכול גם לגרום להם להיראות כמו הצעצוע המושלם. בואו נצלול לתוך המאפיינים של הגזע המקסים הזה ונחקור מדוע הם שילוב מענג של שניהם.

  • 1. מאנה מלכותית:
    אחד המאפיינים הבולטים ביותר של שי צו הוא המעיל היוקרתי והשופע שלהם. הוא זורם במורד גופם, נותן להם מראה מלכותי ודמוי אריה. הפרווה הרכה והמשיית שלהם דורשת טיפוח קבוע כדי שהיא תיראה במיטבה, אבל שווה את המאמץ לשמור על הקסם המלכותי שלהם.
  • 2. טמפרמנט מלכותי:
    אמנם המראה שלהם אולי מזכיר אריה, אבל המזג של השי צו רחוק מלהיות עז. הם ידועים באופיים הידידותי והחיבה, תמיד מחפשים תשומת לב והתכרבלות מחבריהם האנושיים. הם פרפרים חברתיים ומשגשגים בחברת יקיריהם, מה שהופך אותם לכלבי הברכיים ולבני לוויה המושלמים.
  • 3. גודל דמוי צעצוע:
    למרות המראה דמוי האריה שלהם, השי צו הם קטנים בגודלם, מה שהופך אותם למקסימים שאין לעמוד בפניהם. הם כמו פוחלץ חי, עם אפים כפתורים, עיניים אקספרסיביות ופרווה רכה. הגודל הקומפקטי שלהם אומר שהם קלים לנשיאה ומושלמים עבור אלה שגרים בדירות או שיש להם מקום מוגבל.

5. שי צו שבקלות אפשר לטעות בו כצעצוע רך
5. שי צו שבקלות אפשר לטעות בו כצעצוע רך

6. 'האם אנחנו הולכים לטייל או לסחוב?' – השאלה שכל יורקשייר טרייר שואל

יורקשייר טרייר, או יורקי, הוא גזע קטן ומקסים הידוע באישיותו המחוספסת ובקסמו שאין להכחישו. למרות גודלם הקטן, לכלבים הקטנים האלה יש גישה גדולה והם תמיד מוכנים להרפתקה. אבל אל תלך שולל על ידי קומתם הזעיר; יורקי מוצאים את עצמם לעתים קרובות שואלים אם הם יוצאים לטיול או אם הם ייסחבו כמו רכוש יקר.

עם המראה העדין והעדין שלהם, יורקי יורק לעתים קרובות כובשים את ליבם של בעליהם, שלא יכולים להתאפק לאסוף אותם ולסחוב אותם לכל מקום שהם הולכים. בין אם מדובר בטיול נינוח בפארק או נסיעה מהירה לחנות, השאלה העולה בראשו של כל יורקשייר טרייר היא: "האם אני הולך ללכת על ארבע כפותיי, או שאהיה מעורסל בזרועות אוהבות?"

זה לא נדיר לראות את הכלבים הקטנים והנמרצים האלה יושבים במנשאי כלבים מסוגננים או מתכרבלים בתיקים של בעליהם. הגודל הקטן שלהם הופך אותם לניידים בקלות, אבל זה לא אומר שהם לא נהנים מהליכה טובה על קרקע מוצקה. למעשה, ליורקים יש אנרגיה והתלהבות לחסוך, והם אוהבים לחקור את הסביבה שלהם, לרחרח ריחות חדשים ולטייל עם הזנב שלהם גבוה.

עם זאת, רגליהם הקטנטנות והמסגרות העדינות שלהם אומרות שהם יכולים להתעייף בקלות בטיולים ארוכים, מה שמוביל אותם להעדיף להינשא על ידי בני האדם האוהבים שלהם. זה לא רק עניין של נוחות; הנשיאה מספקת להם תחושת ביטחון וקרבה לבעליהם, דבר שהם מוקירים מאוד.

7. פאגס: 'מי ידע שקמטים יכולים להיות כל כך חמודים?'

פאגים, הו פאגים! היצורים הקטנים והמקסימים האלה כבשו את העולם בסערה עם פניהם המעוכים, העיניים העגולות והגדולות, וכמובן, הקמטים שאי אפשר לעמוד בפניהם. מי ידע שקמטים יכולים להיות כל כך חמודים? זה כאילו נולדו עם קסם מובנה משלהם.

אבל בואו נהיה כנים, פאגים הם לא הכלב הממוצע שלכם. יש להם אישיות ייחודית שאפשר לתאר רק כחלקים שווים שובבים וחביבים. קולות הנחירות והרחקה שלהם גורמים להם להישמע כמו חזרזירים קטנים, מה שמוסיף לגורם החמוד שאין להכחיש אותם. והקמטים האלה? הם כמו מפת דרכים של חמוד על פניהם היקרים.

כשפאג נכנס לחדר, קשה שלא לחייך. ההבעות המטומטמות והזנבות המתפתלים שלהם יש דרך להאיר אפילו את הימים הקודרים ביותר. ואל תתחילו לי את הרגלי הנחירות שלהם. זה כמו שדחפור קטנטן ומקומט חונה לידך בזמן שאתה ישן.

פאגים ידועים באופיים הידידותי ובאהבתם לתשומת לב. הם משגשגים על ידידות אנושית ומוכנים תמיד להיות במרכז תשומת הלב. בין אם זה להתכרבל על הספה לערב סרטים או להצטרף אליכם לטיול בשכונה, פאגים הם בני לוויה המושלמים לרגעים עצלים ופעילים כאחד.

למרות גודלם הקטן, לפאגסים יש תיאבון גדול לחיים. הם אולי לא הכלבים המהירים או הזריזים ביותר, אבל הם מפצים על כך באופיים השובב והסקרן שלהם. הפנים המקומטות שלהם עשויות לתת רושם של רצינות, אבל אל תלכו שולל – הם תמיד מוכנים למשחק טוב של אחזור או להשתולל בפארק.

7. פאג שמציג את הקמטים המקסימים שלו
7. פאג שמציג את הקמטים המקסימים שלו

8. Bichon Frise: האם הם כלבים או צמר גפן?

אם אי פעם נתקלת ב-Bichon Frise, אולי מצאת את עצמך תוהה אם נתקלת בכלב או בצמר גפן רך. צרורות השמחה הקטנים האלה הם התגלמות החמודות, עם פרוותם הלבנה, דמוית העננים וגופם הקטן והעגול. קשה לעמוד בפני הדחף לסחוט אותם כמו צעצוע קטיפה.

עם המעילים המתולתלים וההיפואלרגניים שלהם, Bichon Frises טועים לעתים קרובות ככדורי צמר גפן חיים ונושמים. הפרווה שלהם כל כך רכה ורכה שאי אפשר שלא לרצות לקבור בה את הפנים. ובל נשכח את העיניים השחורות דמויות הכפתורים שלהם שמציצות מתחת לפוני הרך שלהם, ונותנות להם מנה נוספת של מקסים.

אבל אל תתנו למראה הצמר גפן שלהם להטעות אתכם – Bichon Frises הם אכן כלבים עד הסוף. הם אולי קטנים בגודלם, אבל יש להם אישיות גדולה. הכדורים הקטנים האלה ידועים באופיים העליז והידידותי, תמיד מוכנים לקבל את פניכם עם זנב מכשכש וחיוך על הפנים.

Bichon Frises הם חיות מחמד משפחתיות פנטסטיות, שכן הן מסתדרות היטב עם ילדים וחיות אחרות. הם משגשגים על ידידות אנושית ואוהבים להיות במרכז תשומת הלב. בין אם זה משחק להביא בחצר האחורית או להתכרבל על הספה, Bichon Frises הם הכי מאושרים כשהם מוקפים באהוביהם.

9. 'אני לא קטן, אני בגודל כיף' – פודל הצעצועים

אם אתה מחפש כלב קטן עם אישיות גדולה, אל תחפש רחוק יותר מאשר פודל הצעצועים. הכלבים האלה בגודל חצי ליטר עשויים להיות קטנים בקומה, אבל הם יותר מפצים על זה עם האופי התוסס והשובב שלהם. הם כמו צרורות קטנות של אנרגיה, תמיד מוכנים להרפתקה או למשחק אחזור.

למרות גודלם הקטן, לפודלי צעצוע יש נוכחות גדולה מהחיים. הם מסתובבים בביטחון, כאילו הם יודעים שהם היצור המופלא ביותר בחדר. ובואו נודה בזה, עם המעילים המתולתלים היוקרתיים והמראה האלגנטי שלהם, הם לעתים קרובות.

אל תתנו למראה העדין שלהם להטעות אתכם – פודלי צעצוע הם אינטליגנטיים ביותר וניתנים לאימון. הם מצטיינים בתחרויות ציות וזריזות, ומוכיחים שדברים טובים אכן מגיעים באריזות קטנות. האינטליגנציה שלהם פירושה גם שהם ממהרים ללמוד טריקים ופקודות, מה שהופך אותם לבן לוויה המושלם לכל מי שמחפש להשוויץ בכישוריו של חברו הפרוותי.

אחד הדברים שמבליטים פודלים של צעצוע הוא הרבגוניות שלהם. נוח להם באותה מידה להתכרבל על הספה עם בני הלוויה האנושיים שלהם כשהם פוסעים את הדברים שלהם בתצוגת אופנה של כלבלבים. הם מסתגלים היטב לסביבות ולסגנונות חיים שונים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור תושבי ערים ומשפחות פרברים כאחד.

לפודלי צעצוע יש גם כישרון לגרום לאנשים לחייך. הפנים המקסימות שלהם, עם עיניהם האקספרסיביות והאוזניים הרכות, מספיקות כדי להמיס אפילו את הלב הקר ביותר. בנוסף, הגודל הקטן שלהם אומר שהם יכולים להשתלב בחללים הקטנים ביותר, מה שהופך אותם לכלבי הברכיים המושלמים.

9. פודל צעצוע המוכיח שכיף מגיע בכל הגדלים
9. פודל צעצוע המוכיח שכיף מגיע בכל הגדלים

10. 'מי צריך שעון מעורר כשיש לך פפיון?'

אם נמאס לכם להתעורר לצליל המונוטוני של שעון מעורר, אז הגיע הזמן לשקול לקנות פפיון. הכלבים הקטנים והמקסימים האלה ידועים באופיים התוסס והאנרגטי, מה שהופך אותם לשעון המעורר הטבעי המושלם. עם האנרגיה הבלתי מוגבלת שלהם וההתלהבות מהחיים, הם יבטיחו שלעולם לא תישן שוב.

הפפיון, עם אוזניו המובהקות דמויות פרפר, הוא גזע שכולו הפתעות. לא רק שהם לומדים אינטליגנטיים ומהירים להפליא, אלא שיש להם גם רצף שובב ששומר אותך על קצות האצבעות. אתה אף פעם לא יודע לאילו תעלולים הם יעשו הלאה, בין אם זה גניבת הגרביים שלך או מציאת דרכים חדשות ויצירתיות לבדר את עצמם.

אבל המסירות הבלתי מעורערת שלהם לבעליהם היא שבאמת מייחדת אותם. פפיונים הם חיבה מאוד ולא אוהבים יותר מאשר להיות לצדך. הם ילכו אחריך ברחבי הבית, תמיד להוטים להיות חלק ממה שאתה עושה. ואם זה אומר להעיר אותך בבוקר עם כפה עדינה לפנים או דחיפה רטובה באף, אז שיהיה.

אבל אל תלך שולל על ידי גודלם הקטן – לפפיונים יש אישיות גדולה. הם חסרי פחד ובטוחים בעצמם, תמיד להוטים להתמודד עם העולם. בין אם זה יוצא לטיול או מצטרף אליך לריצת בוקר, הם יהיו שם לצידך, מוכנים לכל הרפתקה.

בסופו של דבר, בין אם זו העדינות של צ'יוואווה או הפומרניאן העגול והרך שממיס את ליבך, אין להכחיש שלכלבים קטנים יש מקום גדול בלב שלנו. הם אולי קטנים בגודלם, אבל החמודות והקסם שלהם הם לא פחות מעצומים.

רוצים להיות מעודכנים ?

קבלו עדכונים ותלמדו ממקצוענים

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

האם כדאי לתת לכלבים לשחק עם בלונים?

כלבים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות להתרגש, לרוץ ולהשתעשע. אחת השאלות שבעלי כלבים רבים שואלים את עצמם היא האם בלונים יכולים להיות משחק טוב לכלבים.