גזעים סוגי כלבים קטנים

תוכן עניינים

סקירה משעשעת זו לוקחת צלילה עמוקה שובבה לתוך עולמם של הכלבים הקטנים, חוקרת את הגזעים והסוגים השונים שלהם. מהפומרניאנים המלכותיים ועד לצ'יוואווה העזות, זו נסיעה של זנבות רכים ולשונות מכשכשות.

1. הטיטאנים הקטנטנים: צ'יוואווה?

צ'יוואווה, הגזע הקטן והאדיר שנראה שיש לו אגו גדול כמו הקליפה שלהם. הכלבים האלה בגודל חצי ליטר עשויים להיות זעירים בקומה, אבל הם מפצים על זה עם האישיות הגדולה מהחיים שלהם. עם העיניים דמויות החרק והאוזניים המחודדות שלהם, קשה שלא להתאהב בחבילות האנרגיה הקטנות האלה. עם זאת, אל תלך שולל על ידי הגודל שלהם; צ'יוואווה ידועים בטבעם הלוהט וחסר הפחד. הם אולי קטנים, אבל יש להם לב של ענק.

הגורים האלה בגודל כיס ידועים לשמצה בתסביך הנפוליאון שלהם. הם מסתובבים כאילו הם הבעלים של המקום, דורשים תשומת לב והערצה מכל מי שהם פוגשים. זה כאילו יש להם רדאר מובנה לכל מי שמעז להתעלם מהם. נביחותיהם הגבוהות נשמעות מקילומטרים, מצהירים על נוכחותם ודורשים שיתייחסו אליהם ברצינות.

למרות התנהגותם דמוית הדיווה, צ'יוואווה נאמנים ומגוננים להפליא. הם אולי קטנים, אבל הם יגנו על בעליהם בכל הכוח. אל תתפלאו אם תראו צ'יוואווה מתמודד עם יריב הרבה יותר גדול בלי לחשוב פעמיים. אין להם פחד והם יעשו כל מה שצריך כדי להגן על יקיריהם.

אבל בואו לא נשכח את המוזרויות המקסימות שלהם. לצ'יוואווה יש כישרון למצוא את המקומות הכי נעימים בבית, בין אם זה להתחפר מתחת לשמיכות או להתכרבל במקומות הקטנים ביותר. הם מומחים בהפיכת כל פינה ופינה למקלט האישי שלהם. ואל תביא אותי אפילו להתחיל על האהבה שלהם להתחפש. צ'יוואווה יכול לנענע סוודר קטנטן או פפיון מסוגנן כמו שום גזע אחר.

1. צ'יוואווה נלהבת עומדת גבוה בשכמיית גיבורי על
1. צ'יוואווה נלהבת עומדת גבוה בשכמיית גיבורי על

2. "מי שחרר את הפאג'ים?"

אה, הפאג – הגזע שמעלה חיוך על הפנים של כולם. עם הפנים הצנופות והגבות המקומטות שלהן, קשה שלא ליפול עד מעל הראש בשביל הכלבים המתלטפים האלה. פאגים הם חיי המסיבה, תמיד מוכנים להביא מנה של הומור ושובבות לכל מצב. יש להם דרך ייחודית להסתובב, דומה לחזירון קטן יותר מאשר לכלב. אבל היי, מי לא אוהב כלב שנראה כמו חזיר?

אחת התכונות החביבות ביותר של פאגים היא הנחירות והנחירות שלהם. הסנפלים הקטנים האלה יכולים להשמיע את הסימפוניה המלודית ביותר של צלילים בזמן שינה או פשוט נשימה. זה כמו שיש לך תזמורת אישית של נחירות ונחרות. ובל נשכח את הכישרון שלהם לעשות את הפרצופים הכי מצחיקים. עם העיניים הבולטות וההבעות המוגזמות שלהם, פאגים יכולים לגרום אפילו לאדם הזועף ביותר לחייך.

אבל אל תתנו למראה הקומי שלהם להטעות אתכם; פאגים הם כלבים אינטליגנטים ומלאי חיבה. הם משגשגים מתשומת לב ואוהבים להיות מרכז עולמו של בעליהם. פאגים הם כלבי ברכיים ידועים לשמצה, שתמיד מוכנים להתכרבל לידך למפגש חיבוק. הנאמנות שלהם אינה יודעת גבולות, והם ילכו בעקבות בני האדם שלהם כמו צל.

עם זאת, פאגים יכולים להיות קצת עקשנים לפעמים. יש להם מוח משלהם ואולי לא תמיד מקשיבים לפקודות. אבל מי יכול להאשים אותם? עם הפרצופים החמודים שאין לעמוד בפניהם, הם יודעים איך להתחמק כמעט עם כל דבר. קשה להישאר כועס על פאג כשהם נותנים לך את המבט הזה של "עיני כלבלב".

3. הקשר הצרפתי: הבולדוגים הצרפתיים

כשזה מגיע לקסם ותחכום באריזה קטנה, הבולדוגים הצרפתיים לוקחים את הכתר. ה"פרנצ'ים" הקטנים האלה הם התגלמות הסגנון והחן, עם האוזניים המיוחדות שלהם דמויות עטלף וגופם הקומפקטי. הם אולי קטנים, אבל האישיות שלהם גדולה מהחיים.

בולדוגים צרפתיים ידועים באופיים השובב והיוצא. הם אוהבים להיות במרכז תשומת הלב ויעשו כמעט הכל כדי להצחיק אותך. בין אם זה לרדוף אחרי הזנב שלהם במעגלים או לנסות לתפוס זבוב, לכלבים האלה יש כישרון לבדר את בני האדם שלהם.

אבל אל תתנו לתעלולים הליצניים שלהם להטעות אתכם; בולדוג צרפתי הם גם נאמנים ומגוננים להפליא. הם יוצרים קשרים חזקים עם בעליהם ויעשו מאמצים רבים כדי לשמור עליהם. שומרי הראש הקטנים והפרוותיים האלה אולי קטנים, אבל יש להם לב גדול ורוח עזה.

אחד המאפיינים החביבים ביותר של בולדוג צרפתי הוא הפנים האקספרסיביות שלהם. עם עיניהם הגדולות והעגולות והמצח המקומט, יש להם כישרון לתקשר את רגשותיהם מבלי לומר מילה. בין אם הם נותנים לך מבט בוחן או חיוך שובב, הבעות הפנים שלהם בטוח ימיסו את ליבך.

בולדוג צרפתי ידוע גם בנחירות ובנחירות שלהם. החוטומים הקצרים שלהם מאתגרים מעט את הנשימה, אבל זה רק מוסיף לקסם שלהם. אתה לא יכול שלא לצחקק כשאתה שומע אותם נוחרים כמו חזיר קטן או נוחרים כמו מסור חשמלי זעיר.

3. בולדוג צרפתי נהנה מקרואסון בבית קפה שיקי
3. בולדוג צרפתי נהנה מקרואסון בבית קפה שיקי

4. האם Shih Zus הם מאסטר הזן של עולם הכלבים?

נראה ששי צו, עם התנהגותם השלווה והשלווה, שלטו באמנות השלווה הפנימית. הכלבים הקטנים האלה משדרים תחושת רוגע שיכולה לגרום אפילו לימים הקדחתניים ביותר להרגיש ניתנים לניהול. עם המעילים הארוכים הזורמים והעיניים המבעות שלהם, יש להם דרך לרתק את כל הסובבים אותם.

שי צו ידועים באופיים העדין והאוהב. הם בעלי חיבה להפליא ומשגשגים על ידידות אנושית. הם נהנים לא יותר מאשר להתכרבל בחיקך ולהרעיף אהבה ותשומת לב. זה כאילו הם גילו את סוד האושר הטהור, והם רוצים לחלוק אותו עם העולם.

מאמני הזן האלה של עולם הכלבים הם גם מאזינים מצוינים. יש להם יכולת מוזרה לחוש מתי אתם מרגישים מדוכדכים או לחוץ והם יהיו שם כדי להציע נוכחות מנחמת. זה כמעט כאילו הם יכולים לקרוא את המחשבות שלך ולדעת בדיוק מה אתה צריך באותו רגע.

שי צו הם גם מאוד סתגלניים וקלים. הם יכולים להסתגל בצורה חלקה לסביבות שונות וידועים כמסתדרים היטב עם ילדים וחיות מחמד אחרות. האופי הנינוח שלהם הופך אותם לבני לוויה המושלמים עבור אלה המחפשים משק בית שליו והרמוני.

אחד ההיבטים המענגים ביותר של השי צוס הוא חוש ההומור שלהם. יש להם צד שובב שמתגלה לעתים קרובות בתעלולים המשובבים שלהם. בין אם זה לרדוף אחרי הזנב שלהם במעגלים או להתקרב לבית עם צעצוע, הם יודעים להעלות חיוך על הפנים ולהאיר את מצב הרוח.

5. המוך המלכותי: פומרנים

פומרניאן, הידוע גם בשם "המוך המלכותי", הם כלבים קטנים שאורזים אישיות גדולה. כדורי הפרווה המקסימים האלה הם כמו אריות זעירים עם מעיליהם המלכותיים דמויי הרעמה. עם הפרווה היוקרתית והעיניים האקספרסיביות שלהם, לפומרניאנים יש קסם מלכותי שאין להכחישו שיכול לגרום לכל אחד להתאהב בהם.

אבל אל תתנו למראה האלגנטי שלהם להטעות אתכם – פומרניאנים מלאי אנרגיה וספאנק. יש להם שמחת חיים מדבקת, והם ניגשים לכל דבר בהתלהבות. בין אם זה שעת משחק בפארק או טיול פשוט מסביב לבלוק, פומרנים תמיד מוכנים להרפתקה.

למרות גודלם הקטן, לפומרניאנים יש קליפה גדולה להפתיע. הם ידועים ככלבי שמירה מצוינים ויתריעו בפניכם על כל פולש פוטנציאלי עם הקול הרם והבטוח שלהם. האופי המגן שלהם, בשילוב עם הגודל הקומפקטי שלהם, הופך אותם לשומרים הקטנים והמושלמים עבור הבית שלך.

פומרניאנים הם גם אינטליגנטיים מאוד ולהוטים לרצות. הם מצטיינים באימוני צייתנות ויכולים ללמוד מגוון טריקים ופקודות. האינטליגנציה שלהם, יחד עם האופי היוצא שלהם, הופכת אותם לכוכבי התערוכה בכל שיעור אילוף כלבים.

אחת התכונות החביבות ביותר של פומרניאנים היא נאמנותם הבלתי מעורערת. הם יוצרים קשרים חזקים עם בעליהם ויעשו הכל כדי להגן עליהם ולרצות אותם. הם משגשגים מתשומת לב ואוהבים להיות מרכז עולמם של בני האדם. המסירות שלהם היא באמת שאין כמותה.

5. פומרניאן עם כתר משובץ יהלומים
5. פומרניאן עם כתר משובץ יהלומים

6. התחש: כלב קצר עם סיפור ארוך

התחש, המכונה לעתים קרובות בחיבה "כלב הנקניקיות", הוא גזע שבהחלט בולט בעולם הכלבים. עם גופם הארוך, הרגליים הקצרות והעיניים המבעות, לתחש יש מראה ייחודי שאין לטעות בו. אבל בכלבים הקטנים האלה יש יותר ממה שנראה לעין.

למרות קומתם הקטנה, לתחש יש אישיות גדולה מהחיים. הם ידועים בתעוזה, בביטחון עצמי ולפעמים אפילו בעקשנות. אל תלך שולל על ידי הרגליים הקצרות שלהם – תחש הם זריזים באופן מפתיע ויכולים להיות ספורטאים קטנים למדי.

גודלו במקור לציד, לתחש יש דחף טרף חזק וחוש ריח מצוין. הם שימשו במקור למעקב אחר גיריות וציד, ומכאן מגיע שמם "תחש" – "דקס" שפירושו גירית ו"כלב" שפירושו כלב בגרמנית. למרות שימי הציד שלהם עשויים להיות מאחוריהם, כלבי תחש עדיין שומרים על חוש הריח החד שלהם ויכולים להיות הבלשים למדי בכל הנוגע להרחת פינוקים או צעצועים.

אחת התכונות החביבות ביותר של תחש היא טבעם החיבה. הם חיבוקים ידועים לשמצה והם לא אוהבים יותר מאשר להתכרבל עם בני האדם האהובים עליהם. הגוף הארוך שלהם הופך אותם לכלבי ברכיים מושלמים, והם יתכרבלו בשמחה לידכם שעות על גבי שעות.

כלבי תחש ידועים גם בנאמנותם ובמסירותם למשפחותיהם. הם יוצרים קשרים חזקים עם בעליהם ותמיד להוטים לרצות. הם אולי קטנים, אבל יש להם לבבות גדולים והם יעשו מאמצים רבים כדי להגן ולנחם את יקיריהם.

7. Bichon Frise: The Clouds on a Leash

עם המעילים הלבנים הרכים וההתנהגות העליזה שלהם, Bichon Frises מתוארים לעתים קרובות כ"עננים ברצועה". לכלבים הקטנים האלה יש קסם ואלגנטיות שקשה לעמוד בפניהם. בואו נסתכל מקרוב על מה שהופך את הביצ'ון פריז לגזע כל כך מענג.

  • 1. העננים הפלופיים:
    המאפיין הייחודי ביותר של Bichon Frize הוא ללא ספק המעיל היפהפה, דמוי הכותנה. הוא רך, צפוף ומתולתל, נותן להם מראה של עננים מהלכים. הפרווה שלהם דורשת טיפוח קבוע כדי לשמור על מראה בתולי, אבל המאמץ שווה את זה בשביל התוצאה המושלמת לתמונה.
  • 2. הנטייה המשמחת:
    ל-Bichon Frises יש שמחת חיים טבעית והתלהבות מדבקת שיכולה להאיר לכל אחד את היום. הם ידועים בגישה המאושרת שלהם וביכולתם להעלות חיוך על פניהם של הסובבים אותם. בין אם הם רודפים אחרי כדור, משחקים בצעצוע האהוב עליהם או פשוט מכשכשים בזנב, Bichon Frises משדרים שמחה צרופה.
  • 3. הפרפרים החברתיים:
    Bichon Frises הם פרפרים חברתיים שאוהבים להיות במרכז תשומת הלב. הם משגשגים על ידידות אנושית ונהנים להיות חלק מהמשפחה. האופי הידידותי שלהם הופך אותם לחיות מחמד מצוינות עבור משפחות עם ילדים או יחידים החיים לבד. הם מסתדרים היטב עם כלבים וחיות מחמד אחרים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור משקי בית מרובי חיות מחמד.

    למרות גודלם הקטן, ל-Bichon Frises יש אישיות גדולה. הם אינטליגנטים, מהירים ללמידה, ולהוטים לרצות את בעליהם. הם מצטיינים באימוני צייתנות ואף יכולים להשתתף בספורט כלבים כמו זריזות או ניסויי צייתנות. אל תלך שולל על ידי המראה הרך שלהם; הם יותר מסתם פרצוף יפה.

7. בישון פריז אוורירי מרחף בשמיים עם צרור בלונים
7. בישון פריז אוורירי מרחף בשמיים עם צרור בלונים

8. הבולדוגים: קטנים בגודלם, גדולים באישיות

בולדוגים אולי קטנים בגודלם, אבל הם בהחלט מפצים על כך עם האישיות הגדולה מהחיים שלהם. הכלבים הקטנים והמקסימים האלה ידועים במראה הייחודי שלהם, הנחירות המיוחדות והקמטים החביבים שלהם. בואו נעמיק במה שהופך את הבולדוג לבני לוויה חביבים ומשעשעים כל כך.

  • 1. המראה המוזר:
    מבט אחד על בולדוג ואי אפשר שלא להיות מרותקים לתכונות הייחודיות שלהם. חוטמיהם הדחוסים, פניהם המקומטים ועיניהם האקספרסיביות מעניקים להם קסם שאין לטעות בהם. בולדוגים מגיעים בצבעים ודפוסים שונים, מה שמוסיף לאינדיבידואליות שלהם. המבנה החזק והמבנה החזק שלהם מעניקים להם נוכחות בטוחה וחזקה.
  • 2. סימפוניית הנחר:
    בולדוג ידועים לשמצה בזכות קולות הנחירות, ההרחקה והנחירות שלהם. הקולות הייחודיים הללו הם תוצאה של החוטם הקצר ודרכי הנשימה הקומפקטיות שלהם. למרות שזה אולי נשמע משעשע לחלק, הרעשים המקסימים האלה הם חלק מהקסם של הבולדוג והופכים אותם לחביבים עוד יותר. זה כמו שיש פסקול מובנה של חמוד.
  • 3. האישים המשובבים:
    מתחת למראה החיצוני המקומט שלהם, בולדוגים הם צרורות של אנרגיה ושובבות. יש להם רצף שובב ואוהבים לעסוק בתעלולים משעשעים שישעשעו אותך במשך שעות. בין אם זה לרדוף אחרי הצעצוע האהוב עליהם, להתגלגל בדשא או להתרחק בבית, לבולדוגים יש שמחת חיים שמדבקת.

    למרות אופיים השובב, לבולדוגים יש גם צד רגוע ועדין. הם ידועים באישיות החיבה והאוהבת שלהם, מה שהופך אותם לבני לוויה מצוינים עבור משפחות ויחידים כאחד. בולדוגים נאמנים להפליא ויוצרים קשרים חזקים עם בעליהם. הם משגשגים על ידידות אנושית ומוכנים תמיד להציע את אהבתם ותמיכה ללא תנאים.

9. הבוסטון טרייר: הג'נטלמן של אמריקה

הבוסטון טרייר, המכונה לעתים קרובות "הג'נטלמן האמריקאי", עומד בתואר היוקרתי שלו עם ההתנהגות המקסימה והמעודנת שלו. גזע קטן זה הטביע את חותמו כבן לוויה אהוב ומוקיר על מאפייניו הייחודיים. בואו נחקור מה הופך את הבוסטון טרייר לג'נטלמן אמיתי.

  • 1. אלגנטיות במראה:
    הבוסטון טרייר הוא גזע קומפקטי ובנוי היטב עם פרווה חלקה המגיע במגוון צבעים, לרוב שחור ולבן. עם הסימנים דמויי הטוקסידו, אין זה פלא שהם מושווים לעתים קרובות לג'נטלמן לבוש היטב. עיניהם הגדולות והאקספרסיביות והאוזניים הזקופות מוסיפות למראה המעודן והמתוחכם שלהן.
  • 2. חיבה ואינטליגנטית:
    מתחת למראה החיצוני המסוגנן שלהם, לבוסטון טרייר יש לבבות מלאים באהבה ונאמנות. הם ידועים באופי החיבה שלהם ומשגשגים על ידידות אנושית. בוסטון טרייר יוצרים קשרים חזקים עם בעליהם והם תמיד להוטים לרצות. האינטליגנציה ויכולת האימון שלהם הופכות אותם ללומדים מהירים, מה שהופך אותם לשמחה ללמד טריקים ופקודות חדשות.
  • 3. מנומס ומנומס:
    נאמנים למוניטין הג'נטלמני שלהם, בוסטון טרייר מתנהגים היטב ומנומסים בהתנהגותם. יש להם נטייה רגועה ועדינה, מה שהופך אותם לחיות מחמד משפחתיות מצוינות. ידוע שהם טובים עם ילדים ומסתדרים היטב עם חיות אחרות. האופי הידידותי והחברותי שלהם הופך אותם ללהיט במפגשים חברתיים, ולעתים קרובות גונבים את ליבם של כל מי שהם פוגשים.

9. בוסטון טרייר בטוקסידו, לוגם תה
9. בוסטון טרייר בטוקסידו, לוגם תה

10. הביגל: האם זה כלב או כלב ציד?

הביגל, עם המראה המובהק שלו ויכולות הריח המדהימות שלו, מטשטש את הגבול בין היותו כלב לכלב ציד. לגזע קטן עד בינוני זה יש היסטוריה מרתקת ומגוון תכונות שהופכות אותו לייחודי באמת.

במבט ראשון, אתה עלול בטעות שביגל הוא סתם עוד כלב מקסים. אבל אל תתנו לפרצופים החמודים שלהם להטעות אתכם; הכלבים האלה הם ציידים יוצאי דופן. עם חוש הריח החד שלהם, הם מצטיינים במעקב אחר ריחות ומשמשים לעתים קרובות בפעולות חיפוש והצלה. אינסטינקטים של כלב הציד שלהם נכנסים כאשר הם קולטים ריח מעניין, והם יוצאים לדרך, עם האף לקרקע, עוקבים אחר סקרנותם בנחישות בלתי מעורערת.

לביגל יש יללה ייחודית שמבדילה אותם מגזעים אחרים. כשהם תופסים ריח מרגש או נלהבים מדי לתקשר את רצונותיהם, הם פולטים יללה מתנגנת שניתן לשמוע ממרחק של קילומטרים. זה כאילו הם מכריזים לעולם, "אני במצוד!"

למרות אינסטינקטים הציד שלהם, ביגלים ידועים גם באופיים הידידותי והחברותי. הם יוצרים חיות מחמד משפחתיות נפלאות ומסתדרים היטב עם ילדים וחיות אחרות. ההתנהגות העדינה והשובבה שלהם מוסיפה לקסם שלהם, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור משפחות ויחידים כאחד.

בסופו של דבר, בעוד שכל הכלבים הקטנים עשויים להשתלב בחיקך, האישיות שלהם היא הכל מלבד זעירה. כל גזע מגיע עם המוזרויות והקסם הייחודיים שלו שהופכים אותם ללב הבתים שלנו. אבל זכרו, לא משנה הגזע, כל כלב קטן הוא 'גדול' ברוחו!

רוצים להיות מעודכנים ?

קבלו עדכונים ותלמדו ממקצוענים

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

כללי

סוגי מיטות לכלבים

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם המגוון של מיטות כלבים, ומספק חקירה מעמיקה של הסוגים השונים הזמינים, כולל מיטות אורטופדיות, בולסטרים ומיטות מערות. התכונות והיתרונות הייחודיים