איך מקלחים האסקי סיבירי?

תוכן עניינים

האסקי סיבירי הם גזע של כלבים הידוע במעילים הדו-שכבתיים העבים שלהם. אבל איך הם שומרים על ניקיון? בפוסט הזה נצלול לתשובה לשאלה הזו – איך מקלחים האסקי סיביריים? נחקור את האסטרטגיות השונות שבהן האסקי הסיבירי משתמש כדי לשמור על ניקיון, מהרגלי טיפוח ועד לשחייה. אנו גם נראה כיצד בעלים יכולים לעזור להאסקי שלהם לשמור על ניקיון ובריא.

הרגלי טיפוח

הפרווה הדו-שכבתית העבה של האסקי סיבירי פירושה שאין צורך לרחוץ או להתקלח באותה תדירות כמו גזעים אחרים. למעשה, המועדון האמריקאי לכלבנות ממליץ לרחוץ האסקי סיבירי לא יותר מפעמיים או שלוש פעמים בשנה. עם זאת, האסקי עדיין זקוקים לטיפוח קבוע כדי לשמור על המעיל שלהם במצב מעולה. זה כרוך בצחצוח הפרווה שלהם מדי יום כדי להסיר לכלוך, שיער מת ושאר פסולת. זה גם עוזר להפיץ שמנים טבעיים בכל הפרווה, שומר אותו רך ומבריק. בעלים צריכים גם לבדוק את האוזניים והעיניים של האסקי שלהם באופן קבוע לאיתור סימנים של זיהומים או גירוי. ניגוב העיניים שלהם עם מטלית לחה יכול לעזור לשמור על ניקיון. בנוסף, האסקי צריך לגזוז את הציפורניים שלהם באופן קבוע כדי למנוע מהם לצמוח. כל הרגלי הטיפוח הללו עוזרים לשמור על האסקי סיבירי נקי ובריא.

תקריב של פניו של האסקי סיבירי, עם עיניו הכחולות הגדולות והפרווה העבה.
תקריב של פניו של האסקי סיבירי, עם עיניו הכחולות הגדולות והפרווה העבה.

הברשה

אחת הדרכים החשובות ביותר שבהן האסקי הסיבירי לשמור על ניקיון היא באמצעות צחצוח. צחצוח רגיל עוזר להסיר לכלוך ופסולת, כמו גם סבוכים ומחצלות במעיל. זה גם עוזר להפיץ שמנים טבעיים בכל הפרווה, מה שעוזר לשמור על מראה מבריק ובריא. צחצוח צריך להיעשות לפחות פעם בשבוע, אך לעתים קרובות יותר בתקופות השנה בהן הפרווה עבה יותר ונשירה יותר. בעת הצחצוח, התחל תמיד מהצוואר ועבוד אחורה בקטעים. הימנע משימוש במסרק על הפרווה התחתון, מכיוון שהוא עלול להיות קשוח מדי ולגרום לשטיפת. השתמשו במברשת המיועדת במיוחד לכלבים בעלי פרווה עבה, כמו מברשת חלקה יותר, והקפידו להבריש את כל הפרווה – כולל הזנב והרגליים.

שחייה

שחייה היא אחת הדרכים היעילות ביותר עבור האסקי סיבירי להישאר נקיים. בטבע, האסקי היה מחפש באופן טבעי נהרות ונחלים להשתכשך בהם. למרות שאולי אין לך גישה לנהר או נחל, אתה עדיין יכול לתת להאסקי שלך לשחות טוב בבריכה או באגם. שחייה עוזרת להסיר לכלוך ופסולת מהמעיל של האסקי, כמו גם להיפטר מעודפי פרווה. שחייה היא צורת פעילות גופנית מצוינת עבור האסקי, מכיוון שהיא מאפשרת להם להשתמש בשרירים ובמפרקים באופן שהליכה וריצה לא יכולה. יתר על כן, שחייה גם עוזרת לקרר את האסקי במזג אוויר חם, מה שיכול להיות מועיל במיוחד באקלים שבהם הטמפרטורות יכולות להגיע לרמות קיצוניות. אם אתה רוצה לשחות את האסקי שלך טוב, הקפד לעקוב אחריהם מקרוב ואל תיתן להם לשחות לבד. כמו בכל פעילות, חשוב להבטיח את בטיחות חיית המחמד שלך.

בריכת מים גדולה, עם האסקי סיבירי משחק בה בשמחה.
בריכת מים גדולה, עם האסקי סיבירי משחק בה בשמחה.

רחצה

כשזה מגיע לשמירה על ניקיון, להאסקי סיבירי יש כמה צרכים ייחודיים. רוב גזעי הכלבים זקוקים לאמבטיות מדי פעם, אבל האסקי הסיביריים צריכים להירחץ לעתים קרובות יותר בגלל הפרווה הכפולה העבה שלהם. זה אומר שהבעלים חייבים להיות מוכנים לרחוץ את האסקי שלהם כל כמה שבועות. לשם כך, על הבעלים להשתמש בשמפו עדין המיועד במיוחד לכלבים. חשוב גם לוודא שהפרווה של האסקי רוויה במלואה לפני השטיפה. לאחר האמבטיה, הבעלים צריכים להקפיד לייבש את האסקי באופן מלא כדי למנוע גירוי בעור. חשוב גם לשמור על המעיל שלהם מטופח על ידי צחצוח הפרווה וקיצוץ הציפורניים. בעלים צריכים גם לשים לב במיוחד לאוזניים, לעיניים ולכפות של האסקי שלהם כדי לוודא שהם נקיים וללא פסולת. בעלים צריכים גם לוודא שההאסקי שלהם יקבל שפע של פעילות גופנית בחוץ. זה יכול לעזור להסיר לכלוך ופסולת מהמעילים שלהם באופן טבעי. אם האסקי אוהב מים, הבעלים יכולים גם לקחת אותם לשחייה כדי לשמור על המעילים שלהם נקיים. זו יכולה להיות גם דרך מצוינת לספק גירוי נפשי ופעילות גופנית. לבסוף, הבעלים צריכים לוודא שההאסקי שלהם תהיה גישה למי שתייה נקיים כדי למנוע גירוי ויובש בעור. על ידי ביצוע העצות האלה, בעלי האסקי סיבירי יכולים לעזור לשמור על החברים הפרוותיים שלהם נקיים ובריאים. עם הטיפול הנכון, האסקי סיבירי יכול להיראות ולהרגיש במיטבם.

דיאטה

תזונה בריאה חיונית לכל גזע כלבים, במיוחד האסקי סיבירי. גזע זה דורש תזונה עשירה בחלבון וחומצות שומן חיוניות כדי לשמור על פרווה הפרווה שלו בריאה ומבריקה. חשוב להימנע ממזונות עשירים בדגנים, מכיוון שהם עלולים להיות קשים לעיכול עבור האסקי. בעלים צריכים גם להקפיד לכלול הרבה פירות, ירקות ודגנים מלאים בתזונה של האסקי שלהם. זה יעזור לשמור על הפרווה שלהם בריא, כמו גם לספק להם את הוויטמינים והמינרלים שהם צריכים כדי להישאר בריאים. בנוסף, הבעלים צריכים להקפיד לספק תמיד להאסקי שלהם הרבה מים, כמו גם קערות מזון טריות ונקיות. זה יעזור לשמור על המעיל שלהם נקי וללא לכלוך ופסולת.

איך האסקי סיבירי מתקלח?:

שיטת ניקוי תדירות קושי עלות (ILS)
טיפוח יום יומי למתן 50
שחייה שבועי קל 25
ציוד ניקיון ירחון קל 15
רחצה ירחון למתן 30

האסקי סיבירי הם גזע של כלבים הזקוקים לטיפול מיוחד בכל הנוגע לשמירה על ניקיון. הרגלי טיפוח, צחצוח, שחייה ורחצה הם כולם גורמים חשובים לשמירה על האסקי שלך בריא ונקי. עם הטיפול הנכון, האסקי שלך יכול להישאר נקי ובריא.

רוצים להיות מעודכנים ?

קבלו עדכונים ותלמדו ממקצוענים

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך

כללי

סוגי מיטות לכלבים

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם המגוון של מיטות כלבים, ומספק חקירה מעמיקה של הסוגים השונים הזמינים, כולל מיטות אורטופדיות, בולסטרים ומיטות מערות. התכונות והיתרונות הייחודיים